12 mars 2008

Inbjudan!



Jag fyller
31 lördag och alla ni som känner mig eller liknande får komma!

Alkoknyt, med musik mm.

Vi kommer att röra oss till musik och lära oss av varandra. Kanske uttrycka oss kreativt till musik och utan. Vi kommer tycka om varandra och äta sånt som är gott. Kanske blir någon yr av sprit och då kommer vi vara snälla mot den.
Jag kommer att vara där och finnas för den som vill fira mig, kanske öppnar jag ett paket sen.


Önskelistan:
-Plattskärm till datan
-Fri lejd
-Blixt till kameran
-Macbook Pro
-Espressobryggare
-Raka rör
-Konst (egen eller andras)
-2 st turntables (technics) och en (AKG) mikrofon
-Alla regnbågens färger
-Vårgarderoben 2008
-Övrigt

ps.
Min telefon är försvunnen så om du vill osa gör du det till Stajn,
alternativt här i kommentarsfältet.


6 kommentarer:

Sara Hansson sa...

jag gillar osa; JAG KOMMER!!!

Tomas Lif sa...

Jag kommer jag också!

Magnús Logi Kristinsson sa...

I går var jeg 33.
Hilsen til dig!!

Sara Hansson sa...

koppe, grejen på jeriko var ikväll visst! så vi får, eller jag menar du får komma på om du vill gå nån annanstans imorn. eller om vi stannar hos dig hele kväll! puss

STINA JOHNSON sa...

Det blir roligt!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Försökte skicka en hälsning med bud. Hoppas den kom fram.

/Brollan